Over jou

HBO werk- en denkniveau
Min. 1-5 jaar werkervaring
Ervaring met CRM systemen
Nederlands in woord en geschrift
Commercieel en klantgericht

Voor jou

Marktconform salaris
Den Haag
24-40 uur per week
Reiskostenvergoeding
Contract bij werkgever

Office manager/Administratief medewerker (3 vacatures)

Jij

Als office manager/administratief medewerker ben je gewend met telefonisch klantcontact en werk je makkelijk met diverse computersystemen. Samen met je collega`s wil je zoveel mogelijk klanten te woord staan en de juiste opleiding laten volgen. Tevens bent je het aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de aanname van de telefoon en het administreren van alle commercieel gerelateerde zaken. Je verzorgt de facturatie voor de klanten die zich aanmelden voor een beroepsopleiding en draagt zorg voor de juiste documentatie in de betreffende systemen. Je bent de commerciële vraagbaak en zorgt voor een goede afwikkeling van de diverse deelprojecten, zoals subsidieaanvragen.

Al met een is het een functie, die je afhankelijk van je werkervaring in overleg met de rest van het team zelf vorm kunt geven qua indeling van de werkzaamheden.

Organisatie

De organisatie is gevestigd in Den Haag, randje Voorburg en houdt zich bezig met het faciliteren van diverse beroepsopleidingen binnen de transport & logistieke sector.
De organisatie wordt gerund door twee eigenaren en je komt te werken in een klein informeel team van vier personen.
Op dit moment is de organisatie op zoek naar drie nieuwe medewerkers voor de administratieve afdeling, waar plaats is voor een junior, medior en senior rol.

Hierin herken jij jezelf

HBO werk- en denkniveau;
Minimaal 1-5 jaar werkervaring in een soort gelijke functie;
Ervaring met CRM-systemen;
Nederlands;
Een klant, commerciële en servicegerichte houding.

 Toekomst

Je zal direct in dienst treden bij de opdrachtgever.